بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قرمزها فعلا دو بر صفر از استقلال جلو افتاده اند!

http://upload7.ir/imgs/2014-04/57252815922399112592.jpg

بعد از مشخص شدن اعضا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یک عده از هواداران در طی پست های مختلف شروع به مقایسه  اعضا جدید و قدیم هئیت مدیره قرمزها کردند و به طنز از عدم مدیرعاملی علی پروین و ماندگاری علی دایی بر سمت سر مربیگری این تیم پرداختند!
اینکه اعضا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دستخوش تغییرات اساسی و بسیاری شده است،منتهی مشخص شدن وضعیت مدیریتی این تیم تا حدود بسیاری حل شده و مطمئنابا انتخاب مدیرعامل پرسپولیس بازیکنان ومربیان این تیم ازبلا تکلیفی در آمده و به سراغ بستن تیم جدید خود برای فصل 93-94 خواهند رفت.
بروزچنین اتفاقی برای ما استقلالیها نه تنها نباید یه تمسخرگرفتن انتخابات جدید باشگاه رقیبان بشود،بلکه بر عکس آن باید باعث ناراحتی و دلنگرانی آبی دوستان بابت وضعیت بلاتکلیف باشگاه مورد علاقه شان بشود!
قرمزها از یکی دو روز دیگر با مشخص شدن وضعیت مدیرعاملی تیم شان کارشان روی قلتک افتاده و خیلی زود پا به بازار نقل و انتقالات گذاشته وباب مذاکره بازیکنان مورد دلخواه کادرفنیشان را آغاز و در نهایت  آماده تمرینات پیش فصل و بدنسازی خود خواهند شد.
ولی این طرف قضیه اگر قرار باشد  برای مشخص شدن وضعیت ندیریتی باشگاه استقلال هر روز فقط گمانه زنی ها صورت بگیرد و نام یک نفر از قوطی جهت مدیر عاملی یا عضویت در هیئت مدیره در بیایید،فرصتهای جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی و سپس تمرینات پیش فصل تیم همانند دو سال گذشته به هدر خواهد رفت و در نهایت دودش به چشم من و توی هوادار خواهد رفت! 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 2 / 1393برچسب:اعضا هیئت مدیره,استقلال,پرسپولیس,وزارت ورزش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com